.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30‬درصد از صنعت گلستان به صنايع غذايي تعلق دارد

رئيس سازمان صنايع و معادن گلستان گفت: در حال حاضر بيشترين پروانه‌هاي بهره‌برداري صنعتي در استان مربوط به صنايع غذايي و آشاميدني با ‪ ۲۰۰‬فقره است كه ‪ ۳۰/۵‬درصد از كل پروانه‌هاي بهره‌برداري صنعتي موجود گلستان را شامل مي شود.

به گزارش شمال نیوز ،مهندس" منصور قليچ‌لي" روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: بقيه پروانه‌هاي بهره‌برداري صنعتي فعال موجود استان در گروه كاني غير فلزي، ساخت مواد و محصولات شيميايي، منسوجات و غيره بوده است.

به گفته وي، كمترين پروانه بهره‌برداري نيز در صنعت ماشين آلات دفتري، حسابداري و تجهيرات حمل و نقل به تعداد هر كدام يك فقره بوده كه ‪۰/۲(‬دو دهم) درصد از مجموع پروانه‌ها را به خود اختصاص داده است.

رئيس سازمان صنايع و معادن گلستان ادامه داد: بيشترين پروانه بهره برداري صنعتي موجود استان در شهرستان گرگان با ‪ ۱۸۰‬فقره و كمترين آن در كلاله با ‪ ۱۶‬فقره مي‌باشد.

قليچ‌لي افزود: تا پايان سال ‪ ۸۶‬در مجموع تعداد ‪ ۷۶۷‬فقره پروانه بهره برداري صنعتي معتبر با سرمايه‌گذاري سه هزار و ‪ ۲۷‬ميليارد ريال و اشتغال ‪ ۱۶‬هزار و ‪ ۷۶۹‬نفر صادر شده كه در حال فعاليت مي‌باشند.

وي، تعداد پروانه‌هاي بهره‌برداري صنعتي صادر شده در سال گذشته استان را ‪ ۱۱۴‬فقره با سرمايه‌گذاري ‪ ۵۵۳‬ميليارد ريال و اشتغال يكهزار و ‪ ۶۵۶‬نفر اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.